Levede behandlingen ikke op til forventningen?

 

Hvis du ikke er tilfreds med behandlingen eller ønsker at klage, så hører vi gerne fra dig. Skriv til info@nicolaisjo.dk eller ring til os.

 

UTILSIGTET HÆNDELSE

Hvis du i din kontakt med klinikken har oplevet problemer eller fejl og ikke ønsker at klage til os, har du mulighed for at rapportere en utilsigtet hændelse: www.dpsd.dk

 

KLAGE OVER SUNDHEDSVÆSENET

Hvis du ønsker at klage over den behandling du har modtaget, kan du gøre det på www.stpk.dk/borgere/klag-over-en-behandling/

 

PATIENTERSTATNINGEN

Hvis du mener, at du har fået en skade i forbindelse med behandlingen, kan du søge erstatning hos Patienterstatningen på http://pebl.dk

Patienterstatningen behandler ikke klager, men tager udelukkende stilling til, om du har fået en skade som følge af behandlingen, og vurderer, om der efter loven er grundlag for at tildele erstatning.